Klacht: Pakket kwijt

op 25 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er werd op 18-04-2017 door iemand een pakket ter verzending aangeboden. De track & tracecode is 3SKABA064495880.
Het pakket is niet bij mij afgeleverd.
Op de track & trace website van Post.nl wordt na het ingeven van de track & trace code gemeld dat er geen zending gevonden kan worden met de betreffende barcode.

Ik ben tevreden wanneer het pakket bij mij wordt afgeleverd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 april 2017 om 17:56 geantwoord

Geachte heer Singels,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u het pakket met code 3SKABA064495880 niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten hoe dit zit. Graag geef ik u een toelichting.

De door u meegestuurde track&trace code heb ik gecontroleerd, hierover zijn echter inderdaad geen gegevens bij ons bekend. Ook op basis van uw adresgegevens heb ik geen code kunnen vinden die enigszins lijkt op deze code. Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met de afzender om de code te controleren en indien nodig kan de afzender bij ons een onderzoek laten opstarten om deze situatie verder uit te zoeken. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Heeft op 25 april 2017 om 20:59 geantwoord

Als de track- en tracecode niet bestaat, hoe kan de verzender dan een kassabon hebben met track- en tracecode? De verzender mailde me een afbeelding van de bon die ze in de winkel kreeg met de track- en tracecode. Het is dan wel vreemd dat het systeem een code op een kassabon print en dat het pakket echter niet in het systeem staat. Er is een pakket ter verzending aangeboden, de verzender heeft betaald en het pakket staat niet in het systeem terwijl er wél een verzendbewijs is. Wie gaat dit vergoeden?
Mvg.

Alle klachten die gemeld zijn door Wizard123