Klacht: pakket kwaijt

oy op 05 augustus 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik.heb mijn pakket via jullie retour gefaan maar die is nergens te bekennen

het gaat om get pakket van zalando
ik wil dat jullie meteen met zalando contact opnemen
het gaat om pakketnr JVGLOTC0031129313

Gewenste Oplossing:

als het met zalando opgelostvis

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 augustus 2020 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

U geeft aan dat uw zending 'nergens te bekennen is'.
Dit betreft een retourzending aan Zalando, retourzendingen zijn niet volledig te traceren via de track en trace. Deze volgen namelijk een ander soort route.

Je krijgt vanzelf bericht van de webshop zodra zij jou retour hebben verwerkt. Normaliter duurt dit maximaal twee weken.

In dit geval zou ik u toch willen adviseren om hier direct met Zalando contact over op te nemen, dit aangezien zij eigenlijk vrijwel al hun retouren regelen via PostNL en het dus mijn verwachting is dat dit pakket niet helemaal correct is verzonden.

Mocht er zich verdere problemen voordoen met de zending houdt dan ook vooral contact met Zalando, zij zijn de opdrachtgever van dit pakket en uw directe aanspreekpunt voor alles wat er met uw bestelling gebeurd.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door oy