Klacht: Pakket komt niet terwijl ik gewoon thuis ben

op 20 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1e dag: word aangebeld maar er komt niemand, briefje in de bus met verkeerde datum en “afgegeven bij de buuren” maar geen nummer ingevuld, PostNL.nl zegt dat t pakket morgen binnenkomt (dus niet bij buuren afgegeven)
2e dag. Weer niks, site zegt sorry dat we u gemist hebben maar ik was er weer gewoon.
Klacht indiene via site gaat niet, chatten blijft laden

Gewenste Oplossing:

Vergoeding voor m'n vrije dagen
Pakket alsnog bezorgen en niet mij op late. Halen omdat PostNL zijn werk noet goed doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Boekhorst, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Ik begrijp uit uw bericht dat u een zending verwacht maar dat deze niet is afgeleverd terwijl u wel thuis was. Dat is zeker niet de bedoeling en daarom wil ik graag een klacht voor u indienen. Ik kan niet zorgen voor een vergoeding van uw vrije dagen. We vragen niet om thuis te blijven, daarom komen we ook tweemaal langs en anders brengen we de zending naar een pakketpunt. Zou ik van u de track en trace code mogen ontvangen? Ik kijk graag voor u naar de zending en dan kan ik ook direct een klacht indienen. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Boekhorst, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 september 2017 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Boekhorst,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Eimer