Klacht: Pakket komt maar niet aan.

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een Pakket verzonden door de afzender binnen nederland na mij .
Echter is het verkeerd gesorteerd , kan gebeuren .
Nu blijft hij echter al vier dagen hangen op dat de bezorging wordt ingepland.
Echter gebeurt helemaal niks meer .

Track/trace code 3SMF3897656

Zeer slecht .
Als ik zie dat een webwinkel via dhl gaat verzenden haak ik in het vervolg af .

Gewenste Oplossing:

Indien ik mij bestelde pakket in ontvangst kan nemen .
Wacht nu al een week en heb nog niks in huis .

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is uw zending verkeerd gesorteerd. Om die reden is uw zending helaas vertraagd. Volgens mijn gegevens is uw zending weer retour op het sorteercentrum. Van hieruit wordt het opnieuw gesorteerd. Dit kan ongeveer 1 a 2 werkdagen duren.

Excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 27 december 2017 om 19:36 geantwoord

Dat is al een week zo. Dus niks twee dagen . Zit nu al 11 dagen te wachten. Inmiddels heb ik afzender verzocht mij geld terug te storten. DHL zal het pakket wel kwijt zijn . Zelf contact gehad en ze weten zelf niet waar het is . Ze kunnen ook niet zeggen waneer het komt en of het nog wel komt.

Zeer slecht.

Indien een webwinkel verzend via dhl haak ik voortaan af .

Alle klachten die gemeld zijn door berrieros