Klacht: Pakket kapot geleverd, oplossing komt niet

op 25 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Begin mei is er iets verzekerd naar mij verzonden. Helaas kwam dit kapot en onbruikbaar bij mij aan. Direct hebben we contact op genomen met DHL. Ondertussen zijn we 7 weken verder, er wordt amper gereageerd op mailtjes en er is ons al tig keer gevraagd dat ze foto’s van de schade willen zien. Ook is er al meerdere keren gezegd dat er een onderzoek opgestart zou worden, maar krijgen we vervolgens een mailtje dat ze eerst ‘foto’s van de schade’ willen hebben, voor het onderzoek opgestart wordt.

Ik vind het zo vreselijk klantonvriendelijk!! Er wordt iets verzekerd verzonden, waarom? Omdat er iets naar waarde in zat. Het pakket was zo’n 15 kilo, en toch komt het compleet met barsten etc aan. ZIJ maken iets kapot, maar weigeren het op te lossen.
Wat heeft dat verzekerde verzenden dan nog voor zin?

Als ik nu eindelijk eens mijn geld terug krijg, dat wat ik betaald heb voor mijn aangekochte product, wat ZIJ!! gesloopt hebben!
En als ze eens wat aan doen aan hun klantvriendelijkheid en snelheid van reageren!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 juni 2019 om 12:26 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ontzettend balen dat het pakket op deze manier is aangekomen. Ik begrijp dat de verzender het pakket verzekerd heeft opgestuurd. Heeft u daar al contact mee gehad? De verzender kan hierover dan een claim bij ons indienen namelijk. De mails waar u het over heeft kan ik helaas niet terugvinden op basis van uw e-mailadres. Het is nu aan de verzender om dit met u af te handelen, aangezien u daarmee een overeenkomst bent aangegaan. De verzender kan hiervoor terecht bij ons.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Dat neemt niet weg dat het ons spijt dat het zo verlopen is.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 28 juni 2019 om 23:39 geantwoord

De claim is al tig weken geleden ingediend. Vrijwel direct na het melden van de belabberde levering.

Ik heb mail van jullie ontvangen dat ik nog een keer (x 6 denk..) fotos moet sturen en een reparatie factuur.
Die heb ik beantwoord en ik wacht alwéér 2 weken op antwoord.

Dus ja de claim is al lang ingediend, nee ik ben niet voldoende geïnformeerd, ik wil een echte oplossing!!

Alle klachten die gemeld zijn door Creamamalejow