Klacht: Pakket kapot bezorgd

op 27 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn pakket is beschadigt bezorgd, dit zag ik pas nadat ik het
folie had verwijderd.

Gewenste Oplossing:

Als de gemaakte kosten worden vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 september 2017 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat spijtig om te vernemen dat de inhoud van uw pakket beschadigd is geraakt. In deze situatie wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender en tevens foto's van de schade mee te sturen. De afzender zal de afhandeling van de schade dan verder met DHL oppakken. Mijn excuses voor het ongemak!

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Heeft op 27 september 2017 om 15:28 geantwoord

Maar wat doe ik nu als de afzender zegt hier verder niks mee
te willen doen? Waar verhaal ik het dan?

Alle klachten die gemeld zijn door hamerenbeitel