Klacht: Pakket kapot bezorgd

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag een pakket ontvangen. Inhoud een kikker op een soort voet voor in de tuin. Er zit een kleine doos in een grotere met extra bescherming. Het bedrijf waar het is besteld heeft dit dus goed gedaan. De fout zit bij de bezorging. Misschien is er te ruw mee omgegaan.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een nieuwe kikker van Amazon. Totale kosten van 16 euro inclusief verzendkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend dat de kikker beschadigd is geraakt tijdens het transport. Ik adviseer u dit te melden bij uw verzender. Zij kunnen deze schade met ons afhandelen. Zij kunnen ook kijken of het mogelijk is een vervangende zending te verzorgen dan wel op een andere wijze de schade met u te compenseren. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Paardt