Klacht: Pakket kan niet worden geleverd, terwijl vrij is gegeven

op 21 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is al 2x door douane geweest en 2x vrij gegeven. Nu 6 dagen nadat ik het pakket zou moeten ontvangen heb ik nog niks ontvangen. Na onderhand 10x bellen weten ze nog niet waarom ze mij pakket niet kunnen leveren, terwijl ik wel voor deze service betaalt heb. Het lijkt of ze me pakket kwijt zijn geraakt en me aan een lijntje houden. Zelfs de afdelings manager kan mij niet vertellen waneer mijn pakket komt. Ongelooflijk dat zo een organisatie zulke slechte service levert, terwijl je wel 14 euro ong aan douaneservice moet betalen exclusief je import kosten uiteraard. Deze kosten kan je nergens verhalen behalve bij de afzender, maarja daar heb ikzelf weinig aan. De afdelingsmanager kon mij alleen een bos bloemen opsturen…. Aan mijn klacht te zien heb ik niet zulke goede ervaringen met dhl en opsturen…
ONGELOOFLIJK

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket morgen word geleverd en ik de eventuele kosten vergoed krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2017 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het zo gelopen is. Heeft u voor mij het zendingsnummer van uw zending dan kan ik met u meekijken.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Super slecht bedrijf