Klacht: Pakket kan niet worden bezorgd

op 15 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een ring besteld bij Versace.com nu kwam ik er gisteren achter dat de bezorgder van DHL donderdag zou langskomen. Echter had ik 1cijfer van mijn postcode verkeerd ingevuld: 8921 LB ipv 8911 LB + wel het juiste adres. Nu staat bij mijn track en trace dat het pakketje niet bezorgd kon worden en terug gaat naar de afzender (Versace Italië).En daarna staat erbij t&t het pakketje is onderweg naar distributiecentrum. Vervolgens staat er bij pakketje niet aangekomen bij distributiecentrum vanwege sorteerfout. Wat moet ik doen. Heb ook al een mail met deze inhoud naar Versace gestuurd.

Wanneer ik daadwerkelijk mijn pakket krijg. Of eventueel geld terug.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 augustus 2016 om 12:17 geantwoord

Beste AK Schriemer,

Bedantk voor uw melding. Wij hebben dit pakket inderdaad in eerste instantie doorgekregen met een verkeerde straatnaam, omdat de postcode bij dit soort zendingen leidend is. Omdat dit door onze bezorger opgemerkt is, is uw pakket met een nieuw nummer opnieuw in levering gegaan, nu wel aan het juiste adres. De melding van de sorteerfout kunt u gelukkig negeren, deze heeft geen invloed gehad op de levering.

Wat wel belangrijk is hierbij te melden, is dat wij ook geen huisnummertoevoeging bij de adresgegevens gekregen hebben. Mocht u de mogelijkheid hebben raden wij aan eventuele andere bewoners met het zelfde huisnummer hierover te informeren zodat zij het pakket niet weigeren, deze huisnummertoevoeging kunnen wij helaas niet zelf voor u wijzigen, dus zal de bezorger mogelijk niet aan uw eigen deur staan. De planning is dat dit pakket vandaag tussen 14.00 en 18.00 voor het eerst aangeboden wordt.

Met vriendelijke groeten,
Maarten
DHL Parcel klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door AKSCHRIEMER