Klacht: Pakket Italie

op 03 oktober 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is naar een klant in Italie verzonden. Deze was ten tijde van de bezorging niet aanwezig en dus ligt het pakket nu op het depot. Al 3 weken! Postnl werkt samen met Eurodis maar hier is geen telefoonnummer van de vinden. Postnl doet dus zaken met een partij waar zij geen contact mee op kunnen nemen. BELACHELIJK! Mijn hele order wordt dus geanuleerd, gaat Postnl dan de schade betalen?

IK WIL NU MIJN PAKKET TERUG

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 oktober 2016 om 11:03 geantwoord

Geachte mevrouw Van Heesch,

Uit uw bericht begrijp ik dat het onduidelijk is wat er nu met uw zending gaat gebeuren. Hierover het volgende.

Er is een onderzoek opgestart nadat wij uw navraagformulier hebben ontvangen onder casenummer 03147785. Vandaag is er een e-mail verstuurd met informatie hierover. Als u nog vragen/ en of opmerkingen hebt , verzoek ik u om inhoudelijk op deze e-mail te reageren en contact op te nemen met uw casebehandelaar.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Heeft op 03 oktober 2016 om 14:08 geantwoord

na 3x bellen! Bleek ik de verkeerde informatie ontvangen te hebben. Niet Eurodis, maar SDA had het pakket in Italie. Te gek voor woorden!

Alle klachten die gemeld zijn door frederiquevanheesch