Klacht: pakket is zoek geraakt

janadecleer op 13 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte

Op 2304 heb ik mijn pakket teruggestuurd via B-post naar Sneaker District, maar mijn pakket is daar nooit aangekomen. Op papier dat wij van b-post hebben gekregen staat er dat mijn pakket is geleverd bij NLAMSA Netherlands.

Als ik mijn track code online ingeef dan komt er op dat mijn pakket geleverd is, maar er staat geen adres bij.
Nu was mijn vraag of u aub kan uitzoeken waar mijn pakket is gebleven aangezien deze zoek is.

In het pakket zaten schoenen (Reebok Women’s Club C85). De nummer van mijn pakketje is: CE 384437618 BE.

Het afzendadres is Rochuslei 23, 2930 Brasschaat.
Normaal had het pakket moeten worden geleverd naar Sneaker District – Generaal Vetterstraat 78A 1059 bw Amsterdam – NL

Met vriendelijke groeten
Jana Decleer

Gewenste Oplossing:

Dat het zo snel mogelijk wordt afgehandeld want ik wil graag mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 mei 2019 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is uw zending niet bekend binnen PostNL. Omdat u het pakket hebt verzonden met Bpost, raad ik u aan om contact op te nemen met Bpost. U heeft een overeenkomst met deze postorganisatie afgesloten. Mocht uw zending niet aangekomen zijn, kan deze postorganisatie eventueel een onderzoek voor u opstarten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door