Klacht: Pakket is zoek!

op 10 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In de brievenbus heb ik een briefje ontvangen dat er een benodigde pakketje zou zijn bezorgt voor mijn hoogzwangere vriendin echter is het zo dat er bij de buren niks is afgeleverd en anders dan een huis nr staat er helemaal niks in. Niet thuis code werkt ook niet. Het is voor ons heel erg belangrijk dat het pakketje wordt achterhaalt. Ik heb contact gehad met de “klantenservice” gehad maar na een hele lange wachtrij deed de medewerker alsof hij me niet kon verstaan terwijl hij duidelijk op mijn vragen maar het is ok. Dat snap ik wel als je studenten zo onder druk zet voor hun afhandelingstijd.

Ik hoop dat mijn pakketje wordt achterhaald en dat postNL contact in contact treed met mijn vriendin en alles goed maakt. Vertrouwen is nog niet verloren maar zou wel leuk zijn als jullie ook wcht iets ermee doen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 10 oktober 2017 om 17:05 geantwoord

Geachte heer Dewindt,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat de bezorger uw volgens het briefje en de track&trace info heeft afgeleverd bij uw buren, echter blijkt het pakket daar niet te liggen. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses voor deze gang van zaken. Ik begrijp dat u graag wilt weten waar uw pakket is. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling Hij of zij zal de verantwoordelijke medewerker aanspreken op de gang van zaken en zal erop toezien dat de bezorging op uw adres verbetert. Indien nodig zullen er passende maatregelen worden genomen. Ik hoop uiteraard dat u de zending inmiddels in uw bezit heeft, mocht dat niet het geval zijn adviseer ik u contact op te nemen met de afzender. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Fam dewindt