Klacht: pakket is zoek

op 19 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 21 Maart 2020 een bestelling gedaan bij Aliexpress ,daarna niets gehoord, op 13 April kreeg ik een mail van AlieEpress met vraag of ik tevreden was met dat product en een bevestiging van ontvangst , maar ik heb niets ontvangen toen bleek dat mijn pakket geleverd is op nummer 44 maar ik woon op nummer 4,navraag bij de buren bleek dat ze niets heeft ontvangen.we zijn nu in Mei .navraag bij DHL kom ik ook niets verder.want DHL geeft aan dat het pak op 1 April is geleverd, maar niemand heeft het ontvangen.Bestelnummer 8011857898234658 tacknummer 3SWLT0002542843.

als ik mijn pak heb ontvangen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 mei 2020 om 11:51 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Onder pakket 3SWLT0002542843 zie ik inderdaad dat wij 1 april hebben afgeleverd. Dit gaat echter om een totaal ander adres en naam. Mijn vermoeden is dat u wellicht een verkeerd zendingsnummer heeft gehad. Ik adviseer u dit daarom te overleggen met de verzender van uw pakket.
Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 19 mei 2020 om 17:03 geantwoord

Er is geen pak geleverd op de Henk. Miliusstraat 44.en krijgt nog een track num=3SWLT0002563284 over het zelfde .

Alle klachten die gemeld zijn door augie