Klacht: Pakket is zoek

op 12 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket is zoek ik heb wel een afgifte kaartje gekregen verder krijg ik geen contact met ze erg waardeloos

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket plus mijn verzendkosten terug krijg lijkt mij niet te veel gevraagt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 mei 2020 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat het om een retourzending naar Zalando gaat. Het pakket lijkt gelukkig niet zoek zover ik het kan inzien. Retourzendingen worden na het sorteercentrum niet meer getraceerd, vandaar dat dit de laatste scan is die u ziet. Om na te gaan of uw pakket al is ontvangen adviseer ik u contact op te nemen met de verzender van uw pakket. Doorgaans neemt dit tot 10 werkdagen in beslag.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Heeft op 14 mei 2020 om 17:43 geantwoord

Ik heb alles zelf op moeten lossen div belkostenwijzer gemaak uren aan tijd moeten steken onderhandelen met een boze klant
Geef mij een reden waar ik tevreden zou moeten zijn alleen maar veel gezeur gehad verder niets

Alle klachten die gemeld zijn door jjc v d gaag