Klacht: pakket is zoek

op 20 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb volgens dhlparcel een pakket ontvangen op 3 april, met trac code3swlt0002500776 op de hogeramstellaan 40 1191gn ouderkerk ad amstel ,maar dit pakket heb ik niet ontvangen, Graag zou ik willen dat jullie dit uit gaan zoeken, ik heb inmiddels gebeld met dhalparcel en die vertelde dat ik bij jullie moest zijn, ik hoop spoedig iets te horen in afwachting op u antwoord met gr egh niessen

dat kan ik nog niet zeggen om dat dit nog opgelost moet worden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 april 2020 om 12:11 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens mijn gegevens zou het pakket op uw adres zijn afgeleverd. Hoewel onze bezorger niet heeft aangegeven dat hij het pakket bij de buren heeft afgegeven, zou u nog kunnen vragen of één van uw buren het toevallig heeft ontvangen.

Hebben ook uw buren het pakket niet gekregen? En is het ook niet buiten uw medeweten door een eventuele huisgenoot aangenomen? Dan adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Helaas mogen wij dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten.

Mijn excuses voor het ongemak.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door egh niessen