Klacht: Pakket is volgens DHL afgeleverd, maar door mij nooit ontvangen.

op 21 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zaterdag 16 december om 20:00 uur zou DHL een pakket van mij geleverd hebben (bestelling Ebay), maar ik heb nooit iets ontvangen. Al met de verzender,Ebay en DHL contact opgenomen, maar niemand wil mij helpen.

Als DHL een onderzoek instelt naar wat er met mijn pakket gebeurd is, het pakket vindt en het daadwerkelijk bij mij afgeeft.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 december 2017 om 14:06 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Helaas kunnen wij uitsluitend in opdracht van de verzender een onderzoek starten. De verzender blijft verantwoordelijk voor het pakket, tot het in goede orde bij u afgeleverd is. Zolang dit niet gebeurd, blijft de verzender het onderzoeksrecht en, voor zover van toepassing, het claimrecht behouden. U blijft op uw beurt te allen tijden klant van de verzender en kunt uw schade op de verzender verhalen.

Dit neemt niet weg dat wij het betreuren dat u deze zending niet heeft ontvangen. Zodra de verzender contact met ons opneemt, zullen wij het onderzoek starten.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 december 2017 om 14:26 geantwoord

Sorry, maar ik vind dit geen oplossing! Ik heb al contact opgenomen met de verzender en hij kan niets doen omdat hij in het buitenland woont. Ook sprak ik gister een medewerker van DHL die erg schrok van het feit dat jullie mij niet willen helpen. Jullie kunnen waarschijnlijk met een muisklik zien, wie de bezorger was, wie dan de handtekening heeft geplaatst en onderzoeken wat er met mijn pakket is gebeurd. Ik word er erg verdrietig van dat ik zoveel moeite moet doen om uit te zoeken waar mijn pakket is gebleven!

Alle klachten die gemeld zijn door mekverhaaf