Klacht: pakket is verdwenen

op 13 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 januari kreeg ik bericht pakket afgeleverd
mijn zoon had bij track en trace alleen maar staan dat het nog in Nederland was
Hij heeft in heel Honduras navraag gedaan over het pakket niet aanwezig
als ik wilde kijken waar het pakket was nummer niet geldig
vanmorgen keek ik en het is nog in Nederland wil nou wel weten waar het pakket echt is
nummer van pakket is CY905114755DE
Kunt u mij vertellen waar het is en wanneer het eindelijk aankomt
met vriendelijke groet
F Boonstra
grebbestraat5
telnummer 0251228492

Gewenste Oplossing:

als het pakket daar is waar het moet zijn inHonduras

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 februari 2018 om 13:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Heb uw zending er even bijgepakt. Zie dat de zending op de 27e is aangekomen in ons sorteercentrum, van daaruit zou het worden verstuurd naar Duitsland. Daar zou op 31-1 het pakket vertrokken zijn richting het land van bestemming. Om een nu nog onduidelijke reden is het pakket in Duitsland gebleven. Op www.dhl.de kunt u dit allemaal zien. Het lijkt me het best als u een claimformulier invult via onze website. We zullen dan gaan onderzoeken wat er precies aan de hand is met het pakket. Dit kunt u doen via https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/service/faq/hoe-kan-ik-een-claim-indienen-restitutie-aanvragen.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door boostra