Klacht: Pakket is terug gekomen

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ikheb 12 jan 2018 een pakket verstuurd naar Frankrijk (wat ik meerderemalen doe) en dit keer is het pakket na 24 dagen weer naar mij de verstuurster weer terug gebracht terwijl het adres in Frankrijk corect was, het was een aangetekend stuk wat mij wel €22 heeft gekost , hier wil ik graag een oplossing voor met vrienelijke groet mevr H.Hoek ribo-1978@hotmail.com

Een tegemoet koming van u

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 februari 2018 om 10:13 geantwoord

Geachte mevrouw Hoek,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat een door u verzonden pakket retour is gekomen, terwijl de adressering correct was. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.
Om de situatie te onderzoeken heb ik u per post een navraagformulier verzonden. Deze zult u binnen enkele werkdagen ontvangen. Ik adviseer u om het formulier zo volledig en zo zorgvuldig mogelijk in te vullen. Vermeld (in het Nederlands of Engels) de inhoud, de barcode en het adres van de geadresseerde. Het formulier kunt u met een kopie van het originele verzendbewijs zonder postzegel opsturen naar:

PostNL Klantenservice
Antwoordnummer 60417
8900 KS Leeuwarden

Binnen 12 werkdagen na ontvangst zullen we contact met u opnemen over de verdere afhandeling van het onderzoek.

Alle klachten die gemeld zijn door Overschie1