Klacht: Pakket is op onbekende niet bestaande huisnr bezorgt

op 29 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket is op een onbekende niet bestaande nummer volgens de track en tracé code. Postnl is het Maandag ergens bezorgd alleen niet bij mij ook geen kaartje niets. Ik heb de hele straat ilangs gegaan ik vind het een schande . Telefonisch zijn ze onbereikbaar je kunt niemand aanspreken nu zit ik gebakken peren

Ik wil mijn product

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 mei 2020 om 10:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. U geeft aan dat het pakket op een niet bestaand adres is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap dat u zich afvraagt waar dit pakket is gebleven. Door de gekozen verzendmethode is nader onderzoek niet mogelijk, maar ik heb uw klacht wel doorgegeven aan het depot. De leidinggevende van het depot zal uw klacht binnen twee werkdagen oppakken en bespreken met de verantwoordelijke chauffeur. U krijgt geen persoonlijke terugkoppeling, maar u kunt na woensdag 3 juni wel bij de klantenservice informeren of er meer informatie over uw klacht bekend is. De klantenservice kan uw klacht aan de hand van de barcode van het pakket terugvinden.

Het is belangrijk dat u deze situatie ook meldt bij de afzender van het pakket. U bent namelijk klant van de afzender en deze partij kan u eventueel van een passende oplossing voorzien.

PostNL Klantenservice

Heeft op 29 mei 2020 om 11:17 geantwoord

Postnl moet ervoor zorgen dat mijn gevonden wordt en met een oplossing komen. Ik heb de bezorger gesproken die geeft aan het op een adres bezorgt te hebben. Deze fout moet recht gezet worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ouafae