Klacht: Pakket is nu al een week op. Afgiftpunt

op 09 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is een pakket aan geleverd op een Afgiftpunt in Enschede. Na div malen PostNL te bellen en aan geven dat ik een bewijs heb dat ik een bewijsje geb dat het is ingeleverd. Doen ze er gewoon niets aan Word er gewoon geen onderzoek ingesteld de verzender is niet meer in Nederland. Maar heeft het aangegeven bij PostNL En heeft mij het bewijs door gemailt dat hij het op 26 juli heb afgeven bij het postkantoor waarom zoekt PostNL niet hij staat wel aangemeld bij track en tracé Alleen hij komt nooit bij het sorteerventrum aan ik heb wel 13. 95 verzendkosten moeten betalen

Als PostNL eens aktie onderneemt en zoekt waar het pakket is en de ontvanger zijn pakket krijgt

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 augustus 2017 om 12:06 geantwoord

Geachte heer Vermaat,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket tot op heden nog niet is bezorgd en kan me voorstellen dat u graag wilt dat dit uitgezocht wordt. Graag geef ik u een toelichting.

Ik adviseer u voor een oplossing contact op te nemen met de afzender. Deze kan namelijk als opdrachtgever voor verzending een onderzoek bij PostNL opstarten om uit te zoeken wat er precies gebeurd is Onze klantenservice is voor de afzender ook vanuit het buitenland bereikbaar, bijvoorbeeld via social media of via de chatfunctie op https://www.postnl.nl/klantenservice/ Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal worden opgelost.

Heeft op 09 augustus 2017 om 14:30 geantwoord

De afzender is klaar met jullie doet ook geen zaken meer met jullie vanaf nu hij heeft de bon naar mij gemailt waar alles op staat er zijn on Enschede 4 winkels die op die dag avond opening had hij was even in Enschede en heeft in die stad het pakket aangeboden de straat weet hij niet meer. Ik vind dat PostNL zich er zeer makkelijk uitwerkt als ze nu eens even die postkantoor bellen en vragen of daar nog het pakket staan dan weten jullie en ik meer ik krijg geen antwoord van deze filialen wat normaal is want PostNL is de verantwoordelijke. Dus hoop dat ze er even wat aan dien want hij staat nog steeds bij track en tracé bij afgift punt.

Alle klachten die gemeld zijn door Deagon