Klacht: pakket is nooit bezorgd

op 04 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5-06-2017 17:48uur is zending aangemeld bij PostNL, en wordt volgbaar
15-06-2017 23:03uur Zending is ontvangen door PostNL
16-06-2017 11:19uur Zending is gesorteerd in sorteercentrum
16-06-2017 11:42uur Bezorger is onderweg
16-06-2017 18:15uur Nog geen status bekend, Probeer later opnieuw.
20-06-2017 21:36uur Nog geen status bekend, Probeer later opnieuw

Pakket zou tussen 15:30-20:30uur worden afgeleverd heb zitten wachten tot in de avond en ineens stond er bij track&trace :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’Nog geen status bekend probeer het later nog eens opnieuw\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\’.

Donderdag heb ik de webshop op de hoogte gesteld zij hebben donderdag en vrijdag,zaterdag PostNL gebeld. Maandag nog niks ontvangen de webshop heeft PostNL opnieuw gebeld. PostNL gaf aan dat ze de pakket niet konden vinden, en even later zouden terug bellen. PostNL heeft terug gebeld en gaf aan dat ze het hebben gevonden en dat ik het pakket maandag 19 de zou krijgen.

Dinsdag 20ste nog steeds geen nieuwe update bij Track&trace.Webshop heeft gebeld en gevraagd waarom alles zolang duurt PostNL gaf aan dat het nog in de depot stond maar verder niet wilt antwoorden waarom.
Ik vraag me dan af waarom wordt het dan niet verscheept als de pakket toch al dagen lang daar ligt.
Ik vermoed gewoon dat mijn pakket is verduisterd/gestolen door de bezorger daarom wilt PostNL geen duidelijke antwoord geven op elke vraag die gesteld wordt.

De webshop heeft een derde partij ingeschakeld die nu een onderzoek uitvoert.

Tover mijn pakket maar weer boven water.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Erdogdu, Dank u wel voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u vorige week een pakket verwachtte, maar dat het enorm lang duurde voordat deze daadwerkelijk uw kant op kwam. Ik kan mij voorstellen dat dit allemaal erg onduidelijk was en dat u hier goed van heeft gebaald. Graag verneem ik van u of uw pakket inmiddels geleverd is. Zo niet, zou u dan de bijbehorende 3S-code willen sturen? Het lukt mij helaas niet de door u bijgevoegde afbeelding te openen. In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Yasin Erdogdu

1 maand geleden - Webshop personeel is naar de sorteercentrum gegaan een heeft daar met de woordvoerder gesproken, de pakket is inderdaad kwijt, ze willlen niet zeggen dat het gestolen/verduisterd is maar dat is dus wel het geval. PostNL heeft een onderzoek gestart. De webshop heeft inmiddels een nieuwe pakket samengesteld en persoonlijk bij mij thuis afgeleverd !. Dus jullie kunnen het verder afhandelen met de webshop One2Vape. Ik heb vernomen dat er vaker pakketten op zoek zijn bij PostNL, misschien moeten jullie minder ZZPERS aannemen ipv jullie eigen vaste personeel te ontslaan of geen vaste contract te geven!. Barcode is 3SMYPA390110017

Heeft op 10 juli 2017 om 12:06 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Erdogdu,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik ben blij om te horen dat u dit samen met de afzender heeft kunnen oplossen.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat de afzender een onderzoek heeft opgestart en hier inmiddels bericht over heeft ontvangen.

Heeft op 11 juli 2017 om 11:43 geantwoord

Postnl heeft niks kunnen oplossen ik hoop dat de dief bezorger is ontslagen en dat er aangifte tegen hem is gedaan. Ik bedank One2Vape want zij hebben mijn probleem opgelost en niet Postnl.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasin Erdogdu