Klacht: Pakket is niet te traceren

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Leon Maertens

6 maanden geleden - Hallo ik heb contact via mail gedaan dit via marktplaats waar de adverteerder de advertentie grplaatsthad doch inmiddels verwijderd heeft en ik dus geen antwoord krijg Ook kan ik wegens lange wachttijd per telefoon geen contact met DHLhebben Ik ben ten einde raad want de inhoud van het pakket was voor een groot bedrag Ik heb het op kunnen volgen doch het is niet verder gegaan tot opgehaald door DHL op 20 dec en daar blijft het bij Grt Leon

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 14:31 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van het zendingsnummer vind ik geen zending terug in mijn systeem. Dit wil zeggen dat er tot op heden alleen een vooraanmelding bekend is. Deze melding ontstaat zodra de afzender van uw pakket een verzendlabel aanmaakt. De zending wordt echter pas zichtbaar zodra de zending ook fysiek bij ons is aangekomen. Op basis van mijn informatie zie ik dat de zending nog niet aan DHL is overgedragen. Om die reden wil ik u adviseren bij de afzender te informeren wanneer ze het pakket gaan versturen.

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 27 december 2017 om 14:46 geantwoord

Ik heb het zelf opgelost het heeft mij 8 euro aan telefoonkosten gekost ! Ik heb naar DHLluchtmaatschappij in Brussel gebeld en die hebben mijn pakket getrasseert
Waar het zich bevond,DHLheeft het overgedragen naar Bpost daarop heb ik weer moeten bellen naar Bpost en zo heb ik mijn pakket ontvangen in een DHLafhalpunt !!
Ik ben zeer kwaad op DHLom hun slordigheid ,want normaal moeten ze mij een mail sturen als het pakket aankomt !niet dus en 8 euro extra aan bel kosten !! DHL bedankt voor de miserie en verloren tijd en mijn 8 euro !!!

Alle klachten die gemeld zijn door Leon Maertens