Klacht: pakket is niet geleverd

op 06 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb volgens de trackingnr mijn pakket om 11.04 ontvangen, heb niks pakket en nog steeds niet het is spoorloos.
we gaan de beelden nachecken want dit vind ik maar niks geen kaart en geen gsm nr niks.

Gewenste Oplossing:

als ik weet waar mijn pakket is en dat ik mijn geld van mijn bestelling terug heb. was 22.58€

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bervoets,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending nog niet heeft mogen ontvangen. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat u in België woont. Helaas heb ik geen zicht op zendingen die in België afgeleverd moeten worden. U kunt het beste contact opnemen met PostNL BE: http://www.postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl. Zij kunnen u hopelijk verder helpen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door tinneke007