Klacht: pakket is niet geleverd

op 06 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bervoets,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending nog niet heeft mogen ontvangen. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat u in België woont. Helaas heb ik geen zicht op zendingen die in België afgeleverd moeten worden. U kunt het beste contact opnemen met PostNL BE: http://www.postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl. Zij kunnen u hopelijk verder helpen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door tinneke007