Klacht: Pakket is niet bezorgd ondanks de bevestiging

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Post NL heeft mij een bevestiging gestuurd dat zij dit op dinsdag 04 juli tussen 18:00 en 21:00 zouden bezorgen. Post NL heeft mij dinsdag de bevestiging gestuurd dat het pakket tussen 18:00 en 20:00 afgeleverd zou worden. Vervolgens heeft Post NL mij bericht gestuurd dat het verlaat was maar dat zij het pakket alsnog zouden bezorgen. Vervolgens heeft Post NL mij een bericht gestuurd dat het de volgende dag (woensdag 05 juli) bezorgd gaat worden. Het laatste bericht werd verstuurd tussen 20:15 en 20:30 en dan is de klantenservice niet meer bereikbaar.

Rond 19:00 reed hier een bezorger door de straat die niet gestopt is.

Dit is de tweede keer dat dit gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld voor het pakket terugkrijg want ik had het dinsdag 04 juli nodig en nu kan ik het niet meer gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Jansen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw pakket niet op het verwachte moment is bezorgd. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is. We streven ernaar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag. Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code zie ik dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Aansprakelijkheid voor gevolgschade of vertraging is uitgesloten volgens de Algemene Voorwaarden, ik kan er niet voor zorgen dat u in aanmerking komt voor enige vorm van vergoeding. Voor een eventuele vergoeding adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van uw pakket.
Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 21 juli 2017 om 21:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Op de verwachtte dag en tijd van de aflevering heb ik berichtjes ontvangen dat het pakket bezorgd zou worden.

De auto van Post nl reed hier op de verwachtte dag en tijd door de straat en is niet gestopt.

Kunt u mij hier een logische oplossing voor geven?

Met vriendelijke groet,

Pauline Jansen

Alle klachten die gemeld zijn door pjansen200000000