Klacht: Pakket is niet bezorgd en klantenservice belt niet terug

op 01 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 17 maart een pakket naar België gestuurd via PostNL.
Ik kreeg een email met de Track Trace code:

Je hebt net een pakket afgegeven op een PostNL-locatie. Bedankt. We zullen er goed voor zorgen.

Track trace
De track trace code van je pakket is UA504681183NL

Het pakket is nooit aangekomen. De klantenservice van PostNL belt me niet terug.

Ik wil graag dat het pakket bezorgd wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 april 2020 om 12:19 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te lezen dat het door u verzonden pakketje naar België nog niet geleverd is. Omdat u heeft gekozen voor een pakket zonder TrackTrace (UA504681183NL is enkel een barcode), kan ik voor u niet achterhalen waar uw pakketje is.

Gezien de bijzondere situatie die op dit moment aan de hand is, wil ik u vragen om de levering nog af te wachten.

PostNL Klantenservice

Heeft op 01 april 2020 om 12:40 geantwoord

Het pakket is zojuist bezorgd. De zending is echter onherstelbaar beschadigd. De doos ook. Gelukkig heb ik foto's van voor en na verzending. Waar kan ik deze heen sturen? Ik heb ook een foto van de doos met verzendlabel doen ik hem afleverde bij het PostNL punt. Ik wil dat de ontvanger schadeloos wordt gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door PostNLKlachten