Klacht: Pakket is niet bezorgd en klantenservice belt niet terug

op 01 april 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 maart een pakket naar België gestuurd via PostNL.
Ik kreeg een email met de Track Trace code:

Je hebt net een pakket afgegeven op een PostNL-locatie. Bedankt. We zullen er goed voor zorgen.

Track trace
De track trace code van je pakket is UA504681183NL

Het pakket is nooit aangekomen. De klantenservice van PostNL belt me niet terug.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat het pakket bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 april 2020 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te lezen dat het door u verzonden pakketje naar België nog niet geleverd is. Omdat u heeft gekozen voor een pakket zonder TrackTrace (UA504681183NL is enkel een barcode), kan ik voor u niet achterhalen waar uw pakketje is.

Gezien de bijzondere situatie die op dit moment aan de hand is, wil ik u vragen om de levering nog af te wachten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Heeft op 01 april 2020 om 12:40 geantwoord

Het pakket is zojuist bezorgd. De zending is echter onherstelbaar beschadigd. De doos ook. Gelukkig heb ik foto's van voor en na verzending. Waar kan ik deze heen sturen? Ik heb ook een foto van de doos met verzendlabel doen ik hem afleverde bij het PostNL punt. Ik wil dat de ontvanger schadeloos wordt gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door PostNLKlachten