Klacht: Pakket is niet bezorgd.

op 29 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag 27-05-2017 tussen 9:00uur en 13:00uur mijn pakket ontvangen.
Maar de bezorger is niet gekomen.
Dus ben ik gaan kijken op track en trace en toen stond er tijdelijke overmacht.
En ik zal echt niet weten wat dat betekent maar ik vind het wel heel erg vervelend.
Ze hebben mijn nummer dus ze konden mij bellen in plaats van laten wachten.
ik heb van 9 uur ochtend tot 4 uur middag staan wachten.
En nu weet ik ook niet of het nog geleverd gaat worden of niet.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakket bezorgt krijg zo snel mogelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2017 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Allereerste excuses voor de vertraging die uw zending heeft opgelopen. Door onverwachte drukte hebben we niet alle pakketten in uitlevering kunnen laten gaan. We snappen dat dit erg onhandig is en u hier veel hinder van ondervindt. Desondanks gaan we er vanuit uit dat we z.s.m. bij u kunnen leveren.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 29 mei 2017 om 18:20 geantwoord

Nee is niet opgelost. Zij zouden vandaag tussen 14:00uur en 18:00uur mijn pakket leveren.
Maar is weer niet gekomen.
Word beetje gek van en maakt me boos. 2x ben ik thuis gaan wachten voor niks. gewoon mijn tijd dat kost baar is verspilt. ik had allerlei dingen te doen. op ten minst wil mijn pakket vergoed hebben.. anders hoef ik t niet..

Alle klachten die gemeld zijn door Yasin88c