Klacht: Pakket is niet bezorgd

op 19 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket ter waarde van € 195 is niet bezorgd. Heb factuur vd bestelling als bewijs van de waarde. zie bijlage

De track & trace 3sdfy112210695 blijft staan op sorteercentrum en het pakket is nimmer bezorgd of retour gekomen.

Een vergoeding ad € 120 of mijn pakket retour.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend voor u en uw klant dat de zending niet geleverd is. Inmiddels zie ik wel dat er een andere zending van u bij deze ontvanger is afgeleverd. Ik neem aan dat dit een vervangende zending is. De oorspronkelijke eerste zending is echter nog steeds niet geleverd en hiervoor wil ik u oprecht mijn excuses aanbieden. Uit ons systeem haal ik wel de informatie dat er vandaag een retourzending naar u onderweg is met traceernummer 3SXDRP11515. Wanneer deze bij u afgeleverd is, kunt u mij dan laten weten of dat de zending is die nooit geleverd is? Ik hoor het graag van u. Zending staat gepland om vanavond tussen 18:00 - 21:00 uur bij u te leveren. Met vriendelijke groet, Raffaele DHL Parcel Webcare

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 12:19 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.

Carola
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door MooiMetMilana