Klacht: pakket is niet bezorgd

Ina JP op 01 maart 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket is op vrijdag 15 januari naar mij verstuurd, het pakket is nog steeds niet op het vermelde adres bezorgd.

adres gegevens van de aangegeven ontvanger kloppen.
we zijn steeds thuis geweest.
volgens Track trace is de zending op 15 januari om 15:07 uur door post.nl ontvangen en op 16 januari om 1:00 uur gesorteerd

Gewenste Oplossing:

het pakket moet alsnog bezorgd worden, dan zijn we tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 maart 2021 om 19:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw brievenbuspakje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat dit brievenbuspakjes tot op heden niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit een nare situatie is. Omdat er voor brievenbuspakjes niet getekend hoeft te worden voor ontvangst en het tevens niet verzekerd is verzonden is het niet mogelijk om een onderzoek in te laten stellen. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen, daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender is onze opdrachtgever en heeft de mogelijkheid om bij ons een klacht in te dienen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Ina JP

Heeft op 01 maart 2021 om 20:24 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht zou het pakketje nog onderweg zijn en de klacht is dus niet opgelost of u moet zoutzuur gebruikt hebben

Alle klachten die gemeld zijn door Ina JP