Klacht: pakket is niet bezorgd

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 2 sept jl is een DHL bezorger aan mijn deur geweest. Ik was niet thuis. Ik heb verzoek ingediend om t pakket bij mijn buren te bezorgen.Op 4 sept zou t pakket op Ackersdijkstraat 25 om 18.56 bezorgd zijn. De buren hebben echter niks ontvangen. Ze waren thuis.
betreft: zendingnummer 3SDRG001196759

Gewenste Oplossing:

ik vertrouw erop dat dit opgelost zal worden. Tot nu toe heb ik altijd mijn bestellingen via u ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Wasiewicz,

wat vervelend dat het pakket niet bij u of uw buren is aangekomen. Er zal een onderzoek gestart moeten worden om uit te zoeken waar het pakket is afgegeven of waar het zich momenteel bevindt.

Ik verzoek u bij uw verzender aan te geven dat het pakket niet door u is ontvangen. Zij zullen dan een onderzoek bij ons opstarten.

Hopelijk komt het pakket dan spoedig alsnog bij u terecht. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 3SDRG001196759