Klacht: PAKKET IS NIET BEZORGD.

op 23 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dus vandaag op 09-12-17 zou mijn pakketje volgens track & tracé om 15:10 bezorgd zijn maar dat is niet gebeurt ik was de heledag thuis en heb geen pakketje ontvangen ook geen brief in de brieven bus mijn vraag nu waar is mijn pakketje …

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als het als mog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Haynes,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk om te vernemen dat u dit pakket niet op uw adres heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Mocht u het pakket nog steeds niet hebben ontvangen dan zou u voor de zekerheid nog navraag kunnen doen bij buren. Mocht dit tevens niets opleveren, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die heeft als opdrachtgever voor het versturen van het pakket de mogelijkheid om een klacht bij ons in te dienen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie.