Klacht: Pakket is niet aangekomen bij het adres

op 28 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

15 september 2017 heb ik een verzendbewijs aangemaakt onder 3SDFC4034728002. Vreemd genoeg heeft de website het gestuurd naar een DHL parcelshop NL-801401. Ik heb nota bene verzekerd ingevuld en wat vreemd is er is geen briefje of iets dergelijks afgegeven door de brievenbus. Dit is een reparatie van een duur product vandaar ook verzekerd en nu is het ook nog zoek. De klant is niet happy en ik wil de schade die jullie mij als bedrijf zijnde gedaan hebben vergoed krijgen.
Zorg dat jullie website werkt naar behore.
Zorg dat je personeel krijgt die ook kan helpen wat erg slecht is.
Zorg dat ik een bericht krijg waar en wanneer iets afgegeven is.
Nu heb ik stront aan de knikker omdat jullie weer niet jullie werk doen of willen doen. Waarom moet ik en iedereen een email invullen als jullie er toch niets mee doen.
Ik ben de dupe en heb schade omdat mijn pakket niet daar is bezorgd waar ik jullie voor betaald heb verder is dit 15 september 2017 gedaan en nu is het 27 september 2017 en het is er niet.
Zorg dat het daar komt en ik wil een schade vergoeding .
gr Anja Paaschen

Helemaal niet

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 september 2017 om 13:58 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Uit uw klacht begrijp ik dat er het één en ander onduidelijk is.
Bij het aanmaken van een zending, kunt u opgeven of u wilt dat de zending naar een afhaalpunt in de omgeving gaat, of dat de zending naar de geadresseerde toegaat. Voor deze zending is er voor de eerste optie gekozen. Het is dan van belang dat het e-mailadres van de geadresseerde hierbij wordt genoteerd, zo kunnen namelijk meerdere mails gedurende de week sturen dat de zending voor de geadresseerde klaar ligt. Omdat het naar een afhaalpunt is gegaan en we de geadresseerde niet op de hoogte hebben kunnen stellen, komt de zending na daar een week klaar te hebben gelegen, nu retour u kant op. Dit kan maximaal 2 weken duren.

Het pakket is dus niet kwijt, tevens is er geen sprake van schade. U hoeft hier dan ook geen schadevergoeding voor aan te vragen.

Hopelijke is hiermee het één en ander opgehelderd.

Hartelijke groet,

Tom