Klacht: Pakket is kwijtgeraakt + 15 euro belkosten

op 23 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket met track&Trace zou afgeleverd zijn bij een afhaalpunt van PostNL. Na een week zegt deze locatie het nog steeds niet te hebben. Gebeld naar postNL.. zetten ze me 15 minuten in de wacht.. (nu gaan ze en onderzoek doen en hoor ik binnen 5 werkdagen hoe of wat..) Mijn pakket is al 5 dagen te laat… Dus nu ben ik 15 euro kwijt en heb ik nog geen pakket. + op de website van PostNL vind ik geen mogelijkheid om schriftelijk een klacht in te dienen, ik wordt steeds maar verwezen naar vragen en antwoorden op de site. Ik wil graag net als ieder ander volgensmij gewoon contact op kunnen nemen met een bedrijf. Dit noem ik persoonlijk geen service.

Als ik mijn pakket heel snel heb en ik mijn belkosten terug krijg van het gesprek van 8-12-2017

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 15:51 geantwoord

Geachte mevrouw van Eekelen,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw zending niet werd aangetroffen bij uw bezoek aan de afhaallocatie. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik gezien dat de zending op 4 december is afgeleverd bij de afhaallocatie. Volgens de track&trace gegevens is de zending daar niet afgehaald en daarom is deze op 20 december retour gezonden naar de afzender. Ik kan dit helaas niet meer terugdraaien, mijn excuses voor deze gang van zaken. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender kan eventueel vanuit het land van verzending een onderzoek opstarten en u van een oplossing voorzien. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Alle klachten die gemeld zijn door miss-curly