Klacht: pakket is gestrand bij inklaring

op 12 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is bij inklaring blijven steken.
Ik heb met post verschillende malen hierover gebeld,maar zij geven aan dat de verzender in Amerika contact moet opnemen.Omdat mijn adresgegevens niet helemaal correct zijn overgenomen krijg ik mijn pakket niet bezorgd.
Ik ben mevrouw Jansen,mijn bedrijf Created by you, Boschweg 68, 1921DB te Akersloot.Hoe moeilijk kan het zijn om mijn pakketje hier te bezorgen. Ik heb betaald, de afzender weet niet hoe en waar zij mijn gegevens zou kunnen veranderen of aanpassen maar wil ook graag dat ik tevreden ben over haar bedrijf en de bezorging.Alleen is het de inklaring niet gelukt dit door te sturen naar mijn adres. Zij schrijft Hi, The tracking is
LZ847974046US
Shipped Dec 15, 2015

Shipped to:
MJ Jansen
boschweg
Akersloot, 1921 db
The Netherlands

Dat mijn pakket EINDELIJK vanaf 20 december vorig jaar bijna een half jaar later alsnog wordt bezorgd op mijn adres. Zonder bemiddeling van de verzender Creative Obertin.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 mei 2016 om 11:33 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Jansen,

Wat een zeer vervelende situatie. Het is erg jammer dat uw zending niet geleverd kon worden door problemen met het adres.

Dit is mogelijk veroorzaakt door beschadiging van het adreslabel of dergelijke. Helaas is dit niet te controleren want de exacte reden van retour staat op het pakket. Deze zending is niet meer in Nederland. Het is namelijk al langer dan een maand geleden dat de zending niet bezorgd kon worden. Na een periode van een maand, stuurt de inklaring het retour.

Het gehele proces van retour kan geruime tijd in beslag nemen, maar als dit te lang duurt, mag de afzender onderzoek aanvragen bij zijn of haar lokale postbedrijf.

Ik kan hierin voor u niks meer betekenen helaas en moet u verwijzen naar de afzender. Hopelijk kunt u daarmee nu een oplossing treffen. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat ik u zo voldoende heb geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door pakketjezoek