Klacht: Pakket is blijkbaar bezorgd maar ik weet niet bij wie

op 18 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was niet thuis, kreeg kaartje in de bus, maar daar staat niet op bij wie het pakket is bezorgd. Volgens de track en trace code op de website is het pakket bezorgd. Maar niet bij mij!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn pakket krijg, of als ik hoor bij wie het dan wel bezorgd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 september 2018 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer of mevrouw Ackerman,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend dat onze bezorger heeft verzuimd op het kaartje te vermelden bij welke buren uw pakket is bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak.

In mijn systeem zie ik dat uw pakket is afgegeven bij uw buren op huisnummer 49B. Op dat adres kunt u uw pakket dus afhalen.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door dinsdagvandaag