Klacht: PAKKET IS BIJ AMSTERDAM MAIL CENTRE!!

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens track&trace van USPS.com zou er een poging zijn gedaan om mijn pakketje afgelopen zaterdag 27 januari 2018 bij mij thuis af te leveren, en dat zou volgens hen mislukt zijn. Om welke reden weet ik. Ik was gewoon de hele dag thuis.
Nu staat er dat mijn pakketje bij AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE is.

En nu de vraag: Hoe kan ik contact opnemen met AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE? Wat kan ik doen om eindelijk mijn pakketje te halen/krijgen?

Als ik weet wanneer en hoe ik mijn pakketje kan krijgen of desnoods ophalen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Bikele, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u nog niet meer duidelijkheid over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht de tracking code van het pakket eens mee willen sturen? Die zou er als 'AB1234567CD' uit moeten zien. Aan de hand van deze code kijk ik graag of ik meer informatie over uw pakket kan vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Floortjeb

8 maanden geleden - Bedankt voor u reactie. Het track&trace code is: CJ470891764US Verzonden via USPS. Mvg

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Bikele, Hartelijk bedankt voor de barcode. Ik heb dit voor u nagekeken en ik zie dat de Nederlandse barcode van dit pakket 3SPAMS9274485 is en dat dit pakket reeds op 27 januari is afgehaald bij de Bruna. Klopt het dat u dit pakket inmiddels al in uw bezit heeft? Is het pakket wellicht opgehaald door een huisgenoot of partner? Wanneer u het pakket volgt via de buitenlandse code dan kan de status informatie soms verwarrend zijn. Wanneer uw pakket is Nederland is aangekomen en verwerkt dan krijgt deze een Nederlandse 3S-code waarop het pakket verder te traceren is. U kunt dit zelf nakijken via https://www.internationalparceltracking.com U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse barcode invullen en als het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt dan ziet u status informatie en de Nederlandse barcode. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Bikele, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 14 februari 2018 om 09:50 geantwoord

Geachte mevrouw Bikele,

Alle klachten die gemeld zijn door Floortjeb