Klacht: Pakket is bezorgd op verkeerd adres

op 24 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb zonet klacht geplaatst maar be barcode vergeten. Mijn naam is Boucquet Veronique. Mijn pakket is verkeerd ingescand en toch afgeleverd op verkeerde adres. Correcte gegevens : Boucquet Veronique, Emiel-Neirynckstraat 40 en adres levering Molenstraat 40, 3870 Heks.
Barcode pakket : 3skaag8456662
Pakketbezorger heeft op Molenstraat in heks geleverd, verkeerde persoon heeft afgetekend (was aangetekend pakket buitenland) in plaats van Emiel-Neirynckstraat 40 in Izegem.
Verzender heeft al contact gehad met PostNL in Nederland maar weten ook niet wat te doen. Gewoon Schandalig ! Waarde was 440 euro. Moeten pakketbezorgers naam en adres niet lezen die op pakket staan vermeldt ?

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat pakketbezorger pakket terughaald en het alsnog bij mij wordt afgeleverd..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 24 juli 2017 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Boucquet,

Het spijt me te moeten horen dat uw pakket niet op het juiste adres is afgeleverd. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is.

Ik wil u adviseren om in contact te blijven met de afzender. Diegene kan met ons contact opnemen voor de afhandeling van dit probleem, en u daarnaast een passende oplossing bieden.

Daarnaast begrijp ik uit uw bericht dat u in België woont. Voor vragen of klachten over de bezorging in België kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van PostNL België. Op www.postnl.be/contact vindt u verschillende contactmogelijkheden.

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat u met de afzender tot een passende oplossing kunt komen.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Veronique Boucquet