Klacht: Pakket is bezorgd op verkeerd adres

op 24 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

heb zonet klacht geplaatst maar be barcode vergeten. Mijn naam is Boucquet Veronique. Mijn pakket is verkeerd ingescand en toch afgeleverd op verkeerde adres. Correcte gegevens : Boucquet Veronique, Emiel-Neirynckstraat 40 en adres levering Molenstraat 40, 3870 Heks.
Barcode pakket : 3skaag8456662
Pakketbezorger heeft op Molenstraat in heks geleverd, verkeerde persoon heeft afgetekend (was aangetekend pakket buitenland) in plaats van Emiel-Neirynckstraat 40 in Izegem.
Verzender heeft al contact gehad met PostNL in Nederland maar weten ook niet wat te doen. Gewoon Schandalig ! Waarde was 440 euro. Moeten pakketbezorgers naam en adres niet lezen die op pakket staan vermeldt ?

Ik wil dat pakketbezorger pakket terughaald en het alsnog bij mij wordt afgeleverd..

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 juli 2017 om 12:18 geantwoord

Geachte mevrouw Boucquet,

Het spijt me te moeten horen dat uw pakket niet op het juiste adres is afgeleverd. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is.

Ik wil u adviseren om in contact te blijven met de afzender. Diegene kan met ons contact opnemen voor de afhandeling van dit probleem, en u daarnaast een passende oplossing bieden.

Daarnaast begrijp ik uit uw bericht dat u in België woont. Voor vragen of klachten over de bezorging in België kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van PostNL België. Op www.postnl.be/contact vindt u verschillende contactmogelijkheden.

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak, en ik hoop dat u met de afzender tot een passende oplossing kunt komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veronique Boucquet