Klacht: PAKKET is al op 28-7-2017 aangekomen en nog steeds niet afgeleverd door Post.nl

op 09 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3SPAMS8993003 Binnenlande referentie
CP800015545US Internationale referentie

Wij zijn al sinds eind juli bezig om het pakket uit de USA te laten bezorgen door Post.nl
Een aantal keren al de klantenservice gebeld die erachter aan zouden gaan maar geen resultaat. Ook geen antwoord krijgen we van ze!!
Vorige week zou een medewerker een onderzoek instellen en ons terugbellen. Wordt gewoon niet gedaan.
Vandaag weer gebeld en weer het zelfde verhaaltje aangehoord. De mensen op de serviceafdeling moeten in staat kunnen zijn om een klacht op te lossen. Als je naar een leidinggevende vraagt of die misschien wat kan doen dan mogen ze die naam niet noemen.
We worden er moedeloos van. WAT MOETEN WE DOEN??

Gewenste Oplossing:

Het pakket a.s.a.p. bezorgen en ons in ieder geval antwoord geven!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht maric

1 maand geleden - Ik heb dit 3 okt 2017 geplaatst en heb nog geen enkel antwoord!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 oktober 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u al enige tijd bezig bent om uw pakket uit de Verenigde Staten in ontvangst te nemen. Ik begrijp dat u hier erg teleurgesteld over bent en vind het spijtig om te vernemen dat hier nog geen oplossing voor is. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat het onderzoek nog loopt Uiterlijk 11 oktober zal de onderzoeksafdeling u een update geven over de stand van zaken in het onderzoek, ik adviseer u dit bericht af te wachten. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid zal zijn opgelost.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:46 geantwoord

Dit is nog geen oplossing. Weet u hoe lang wij al wachten. Dit duurt toch veel te en veel te lang?
Wij vragen met spoed voorrang voor deze uitermate vervelende zaak. We willen niet nog langer wachten.

Reactie van de melder van de klacht maric

1 maand geleden - Waarom melden jullie op de website dat de klacht is opgelost. De klacht is helemaal niet opgelost, of nog beter: de klacht is nog niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door maric