Klacht: pakket in papiercontainer (wederom!!)

gvanleersum op 09 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S., binnen een week wederom een pakket in de papiercontainer gedeponeerd!! Klacht via jullie gemeld. De bezorger aanspreken helpt niet blijkbaar!!

Gewenste Oplossing:

zijn er geen sancties op dit soort gedrag? Zo ga je niet met andermans eigendommen om. Je weet niet wat er in zit!! ..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 december 2021 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van pakketten op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het een teleurstelling is als er voor de 2e keer een pakket in de papiercontainer wordt aangetroffen. Uw eerdere klacht hierover is na he 2e incident besproken. Ik ga er dan ook vanuit dat het nu niet meer zal gebeuren. Uiteraard heb ik de klacht wederom doorgestuurd naar het verantwoordelijke depot. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

gvanleersum

Heeft op 13 december 2021 om 16:34 geantwoord

blijkbaar zijn er geen \"sancties\" e.d. Het gebeurt toch steeds weer, onbegrijpelijk...........

Alle klachten die gemeld zijn door gvanleersum