Klacht: Pakket in kliko gelegd

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Veer, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat een pakketje van u in de kliko is bezorgd waarna deze is geleegd. Mijn excuses voor het ongemak. Ik reageer graag op uw bericht. Ik zie dat er inmiddels een melding van is gemaakt. Weet u toevallig de barcode nog van dit pakketje? Dan ontvang ik deze graag. Anders kunt u het beste even contact opnemen met de afzender. Die kan hier tevens een melding van maken voor u. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht AgnesV

10 maanden geleden - Geen barcode wel een KG78806354 nummer. Bewijs van het kaartje waarop het staat zal ik bewaren.

Heeft op 16 februari 2018 om 09:37 geantwoord

Geachte mevrouw van der Veer,

Hartelijk dank voor uw reactie. Spijtig genoeg kan ik door middel van de KG-code geen gegevens over uw zending vinden. Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender van uw pakket. De verzender kan u de track&trace code geven en alleen door middel van die code kan ik een melding maken om de desbetreffende bezorger aan te spreken op de gang van zaken. Mocht u deze code van de afzender ontvangen dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze klantenservice voor het maken van een melding.

Heeft op 16 mei 2018 om 09:07 geantwoord

De verzender kan er niks aan doen dat de bezorger het in de kliko doet.
Was een paar dagen weg dus bij thuiskomst was de kliko geleegd

Alle klachten die gemeld zijn door AgnesV