Klacht: pakket in hoek carport gedumpt

op 05 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

klacht 1: ik kan klacht bij post-nl niet behoorlijk neerleggen; geen on-line contact mogelijk m.n. om scans met bewijzen te tonen
klacht 2 bestelling volgens leverancier afgeleverd, deze toont dit met scan afleverstatus post-nl.
echter geen bestelling ontvangen en eveneens geen bericht van post nl in brievenbus
na diverse contacten met leverancier hierover, deze gesommeerd post-nl te benaderen om commentaar.
na 10 dagen kaart van post-nl in brievenbus met enkel opschrift in hoek carport, geen datum, geen adresvermelding geen barcode

ondanks slecht betaling van pakketbezorgers hoort dit niet zo geleverd te worden
deze levering ter waarde van €140 is nog te overzien bij totale vermissing
maar kostbaarder bestellingen in de toekomst zou ik gaarne met stiptheid geleverd willen zien

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Tamboer, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik betreur te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht. Graag wil ik u informeren over de manieren waarop u contact met ons op kunt nemen. Deze zijn te vinden op www.postnl.nlklantenservice, als u dit online wilt doen mag dit via chat, Twitter of Facebook. Daarnaast zou ik graag de status van uw zending willen inzien, maar helaas staat deze KG-code niet gekoppeld aan een pakket. Zou u ons de barcode van de zending kunnen toesturen? In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht w.drummer

3 maanden geleden - er is geen barcode ingevuld op de kaart van post-nl, ook geen naam, datum of verdere aanduidingen. enige vermelding op de kaart: in hoek carport; m.a.w het pakket is afgeleverd en wel op vrijdag 24-08-2018, terwijl officieel het pakket reeds op 14-08-2018 als bezorgd is afgetekend bij post-nl in vestiging Elst

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Tamboer, Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat de verzender u kan aantonen dat de zending geleverd is. Dit betekent dat er een barcode beschikbaar is waar de afzender u van kunt voorzien. Kan deze worden opgevraagd en naar ons verstuurd worden? Dan kunnen wij de status voor u bekijken. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht w.drummer

3 maanden geleden - barcode zendingsgegevens op scan gezonden door fa. demtex: 3sandc007985253 verzendstatusinformatie: 14-08-2018 om 11.04 elst gld nijverheidsweg: zending is bezorgd

Heeft op 05 september 2018 om 16:44 geantwoord

Geachte heermevrouw Tamboer,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie en het toesturen van de code. Helaas moet ik u vertellen dat deze zending is afgemeld op uw adres en er geen onderzoek mogelijk is naar een onverzekerde zending.
Ik wil u vragen contact op te nemen met de afzender - mogelijk kan deze u voorzien van een passende oplossing voorzien en bij ons terecht voor een klachtafhandeling. Excuus voor het ongemak.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Reactie van de melder van de klacht w.drummer

3 maanden geleden - ik heb toch aangegeven hoe de aflevering zijn beloop had leer daarvan en kom niet met zo'n kletsverhaal

Heeft op 06 september 2018 om 22:05 geantwoord

ik heb toch aangegeven hoe de aflevering zijn beloop had
leer daarvan en kom niet met zo'n kletsverhaal

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer,mevrouw Tamboer, Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend voor u moet zijn. De afzender heeft echter gekozen voor een zending zonder aanvullende dienst. Daarom had er voor deze zending niet getekend moeten worden. Zonder handtekening is er geen bevestiging dat de zending bij u is afgeleverd en kan er geen onderzoek gestart worden. Dit zult u verder met de afzender moeten oplossen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice Met vriendelijke groet, PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door w.drummer