Klacht: Pakket in de kliko

op 07 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Meuleman, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending in de kliko is bezorgd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wil graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Ik wil graag een melding voor u aanmaken zodat dit met de bezorger besproken wordt. Zou u de track en trace code van de zending willen sturen? Zo kan ik achterhalen welke bezorger dit heeft gedaan. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Meuleman1

8 maanden geleden - Goedendag De code is KG15504442

PostNL

Heeft op 07 februari 2018 om 12:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Meuleman,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er inmiddels een telefonische klacht is ingediend omtrent het onbeheerd achterlaten van dit pakket.

Deze klacht is terecht gekomen bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit inmiddels besproken met de betreffende medewerker om herhaling te voorkomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Meuleman1