Klacht: Pakket in container bezorgd

Ontevreden1988 op 20 augustus 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling bij SHEIN geplaatst en deze zou bezorgd worden door DHL. Ik heb het pakket niet ontvangen. De bezorger van DHL heeft middels het briefje ‘we hebben u gemist’ met een notitie erbij; uw pakket ligt in de container, laten weten dat mijn pakket letterlijk bij het vuil is achtergelaten. Helaas lag mijn pakket hier niet. DHL verwijst mij door naar SHEIN, maar zoals jullie hier op klacht.nl kunnen
lezen is SHEIN onbereikbaar. Los daarvan hebben ze wel hun verplichting nagekomen; artikelen leveren. DHL is verantwoordelijk voor afleveren en dit hebben ze niet gedaan. DHL neem je verantwoordelijkheid en schuif het niet af op een mailadres van SHEIN waarvan ik jullie al bewijs heb gemaild dat ik geen reactie krijg op mijn mails.

Pakket vergoeden!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 20 augustus 2021 om 12:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat het pakketje in de container is bezorgd en het pakket hier niet ligt, dit is uiteraard niet de bedoeling.

Het klopt echter dat u bent doorverwezen naar Shein hiervoor. Shein kan namelijk contact met DHL hierover opnemen, zodat dit verder opgepakt zal worden. Het is erg spijtig om te horen dat u geen contact kunt krijgen met Shein. Dit is echter wel mogelijk via de klantendienst van Shein. Via uw account is er de mogelijkheid om op ''ondersteuning'' te klikken. U komt dan in contact met een chatbot, wanneer u doorvraagt bij deze chatbot komt u uiteindelijk in contact met een medewerker.

Ik hoop dat u spoedig in contact zult komen met Shein en dit verder opgepakt zal worden. Onze excuses voor het ongemak.

DHL E-care.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden1988