Klacht: Pakket herhaaldelijk niet bezorgd

op 31 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen zaterdag een brievenbuspakket op de bus gedaan. Zou dinsdag bezorgd worden, maar niet gebeurd. Vervolgens opnieuw ingepland op woensdag, weer bezorgmoment niet gehaald. Inmiddels op donderdag niet eens meer ingepland. Geen idee wanneer het nu wel bezorgd gaat worden.

Wanneer door PostNL aangegeven wordt wanneer wel bezorgd wordt en het dan ook echt bezorgen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 31 juli 2020 om 17:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden brievenbuspakje niet is aangekomen bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Een brievenbuspakje met Track en Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket en is om deze reden ook goedkoper dan een standaard pakket. Er kan een enkele keer wat vertraging ontstaan in de verwerking of bezorging. Volgens mijn informatie is het pakket op 30 juli 2020 bij de geadresseerde in de brievenbus afgeleverd. Mijn excuses voor de ontstane vertraging.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gast.