Klacht: Pakket half in de post

op 04 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik wil hierbij een klacht indienen ik trof gister in mijn post dat mijn pakket er half uitstak. En er is ook aan mijn pakket gezeten en opengemaakt omdat jullie bezorger niet netjes kon melden dat mijn pakket niet door de brievenbus kon en gewoon wegging. Stel dat het een waardevolle pakket was dan was mijn pakket weg plus mijn geld! En al mijn gegevens staan op het pakketje! Ik vind het erg onbeschoft dat mijn pakket zo is achter gelaten zonder even aan te bellen! Want wat ik weet is dat een bezorger netjes aanbelt als je pakket niet door de brievenbus past! Ik hoop dat dit niet meer gebeurt!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er volgende keer als mijn pakket niet door de brievenbus kan dat er gewoon netjes word aangebeld! En dit niet meer nog een keer gebeurd aangezien mijn pakket ook helemaal geopend was! Vind het zeer respectloos!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Hayati, Vriendelijk dank voor uw bericht. Hieruit maak ik op dat u maandag 19 juni jl. een pakket in uw brievenbus aantrof welke er half uit stak. Ik kan mij indenken dat u hier absoluut niet vrolijk van werd. Echter wat mij opviel is de datum waarop het pakketje zo uit uw brievenbus stak. Op maandag bezorgen wij als PostNL zijnde namelijk geen post, maar enkel pakketten. Kunt u aangeven of uw pakket was voorzien van een 3S-code? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Hayati, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Naast de info die al is gevraagd zou ik ook graag nog uw huisnummer ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 juli 2017 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hayati,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Zina hayati