Klacht: Pakket geweigerd bij een DHL aangewezen buurtpunt

JUN491599949030093606557 op 12 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoe kan een pakket geweigerd worden.
Ik heb laatste artikel kunnen bestellen. Doordat dit nu retour gaat naar Wehkamp loop ik de kans dat ik dit niet opnieuw kan bestellen.

Wanneer dit artikel opnieuw wordt aangeboden op een ander dhl afhaalpunt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 december 2019 om 12:10 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat ontzettend vervelend dat uw bestelling retour afzender wordt gestuurd nadat deze 'geweigerd' is door het ServicePoint. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb uw zending nagekeken en zie dat het ServicePoint de zending inderdaad niet heeft willen aannemen. Het kan zijn dat de verpakking bijvoorbeeld beschadigd was. Helaas kunnen wij na een dergelijke scan helemaal niet meer ingrijpen en zal de zending echt retour afzender gaan.

Omdat dit een zending vanuit de Wehkmap is kunnen wij uw klacht niet verder oppakken. Dit op het nadrukkelijke verzoek vanuit de Wehkamp zelf. Zij doen dit namelijk graag zelf voor hun klanten en hebben daarvoor een speciaal team ter ondersteuning binnen DHL. Ik raad je dus aan om hierover met de Wehkamp contact op te nemen. Zij kunnen bij terugkomst van het pakket oordelen of dit terecht of onterecht retour is gekomen en, indien nodig, een klacht indienen. Deze zal dan zeker op de juiste plek terechtkomen.

Sorry nogmaals voor het ongemak en ik hoop dat u toch nog het door u bestelde artikel in huis kunt krijgen.

Als u nog verdere vragen heeft dan vernemen wij dat graag.

Hartelijke groet,

Jip
DHL Parcel Webcare

JUN491599949030093606557

Heeft op 12 december 2019 om 17:26 geantwoord

Het was mij al bekend dat ik contact moest opnemen met wehkamp hierover maar dan krijg je alleen maar sorry te horen. Ik moet dan volgens wehkamp maar goed in de gaten houden wanneer de trui weer aangeboden wordt op de webshop (ik had laatste artikel) En dan weer zo snel mogelijk bestellen. Ik vind dit heel klantonvriendelijk. Buiten mijn schuld om loop ik op die manier waarschijnlijk de kans dat ik dat product niet meer kan krijgen. Dus dit is ook een klacht naar wehkamp toe.

Alle klachten die gemeld zijn door JUN491599949030093606557