Klacht: Pakket gestolen

op 26 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket van mijn vorige klacht is volgens de track en trace code afgegeven aan de afzender, echter heeft de afzender helemaal niks ontvangen. Sit is nu al de 2e keer dat mijn pakket onterecht word geretourneerd, alleen deze keer is het volgens mij gestolen door de bezorger een heeft die gezegd dat het is afgeleverd. Ik vind dit erg kwalijk en zou blij zijn als het is een keer serieus word genomen.

Als de bezorger word aangepakt, mijn pakket kwijt ik toch niet terug dat weet ik ondertussen wel. Maar het zou fijn zijn als ik voortaan wep gewoon weer dingen kan bestellen zonder dat het verdwijnt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 april 2017 om 18:54 geantwoord

Geachte heer Hermsen,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik begrijp hieruit dat uw pakket uit het buitenland geretourneerd is naar de afzender en dat dit volgens u niet terecht is. Ik kan me dan ook voorstellen dat u hier goed van baalt.

Inmiddels ben ik even op onderzoek uitgegaan en zie ik dat uw pakket retour is gegaan, omdat deze geweigerd zou zijn. Na een verder blik viel mij op dat het huisnummer wat aan het pakket gelinkt is (49), niet overeen komt met uw huisnummer (4). Vermoedelijk is hierin dus in een eerder stadium (eventueel bij de afzender) al iets mis mee gegaan. Ik adviseer u dan ook om even met hen contact op te nemen. De exacte reden staat namelijk ook op het pakket zelf. Ik zie dat het pakket gisteren weer is verzonden richting land van bestemming.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 26 april 2017 om 20:53 geantwoord

4.9 ja dat is mijn kamernummer maar het is ook bij 49 nirt aangeboden want ik had die mensen die daar wonen laten weten dat mijn pakket mischien bij hun zou aankomen. Dus kom ik tot de conclusie dat jullie bezorger in ieder geval deze keer, en de vorige waarschijnlijk ook, niet eens heeft geprobeerd om het af te leveren en random een retourneringcode heeft gekozen. Dat is waar ik mee zit

Alle klachten die gemeld zijn door Killa123