Klacht: Pakket gescanned als afgeleverd maar niks ontvangen

op 13 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling geplaats van uit de UK die is verzonden met DHL parcel. De bezorger heeft op 30-11-17 aangegeven dat mijn pakket op mijn adres is geleverd maar, ik heb helemaal niks ontvangen en het was ook niet bij de buren geleverd. Ik heb dhl vaker hier over gebeld en dit sturen mijn telkens naar de webshop maar IK VIND DAT DIT DE FOUT IS VAN DHL!!! Waarom geef je aan dat het afgeleverd is op mijn adres? Als dat helemaal niet zo is. Dit is gewoon diefstal! Ik ga over een week op vakantie en door dit heb ik nu geen kleren!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakket voor 22 december ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 december 2017 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 december 2017 om 14:47 geantwoord

ik vind dit niet kunnen. hoe kan het zo zijn dat door JULLIE fout ik dit allemaal moet doen. jullie moeten de bezorger hier op aanspreken. dit is niet mijn schuld of schuld van de afzender maar van jullie bezorger!!! echt schandalig .. pakketjes zomaar ergens afleveren en aangeven dat het bij mij bezorgd is terwijl het niet zo is!

Alle klachten die gemeld zijn door Pherrerah