Klacht: Pakket gemist,geen kaart in de bus

op 05 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via track en trace wordt aangegeven dat het pakketje is aangeleverd bij de buren. Echter heb ik hier geen kaart van ontvangen in mijn brievenbus. Als de bezorger het pakketje bij de buren kan bezorgen waarom is het teveel gevraagd om op de juiste manier een kaart in de bus achter te laten!

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden wanneer ik weet waar de bezorger mijn pakket heeft afgeleverd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 05 oktober 2017 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:45 geantwoord

Deze zending is zeker niet mij adres afgeleverd!
Zie mijn feedback hierboven

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Jansen