Klacht: Pakket gemist door te vroege bezorging

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2017 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Soest,

Hartelijk dank voor uw bericht en mijn excuses dat we zo laat reageren. In uw bericht schrijft u dat u 11 juli jl. een pakket verwachtte, maar dat de bezorger voor het tijdvak kwam. Ik kan me voorstellen dat dit voor u erg onhandig was.

Onze tijdvakken zijn echter puur indicatief. Deze worden gebaseerd op bezorgtijden in eerdere weken. Hoe laat de bezorger echt bij u voor de deur staat is hierdoor onder andere afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketjes van de bezorger en wat hij op de route tegenkomt. Hierdoor kan de bezorger eerder/later zijn. Hopelijk heeft u uw pakket alsnog in goede staat ontvangen!

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Shaggiemarco