Klacht: Pakket gemist door te vroege bezorging

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De post bezorger zou tussen 17:30 en 20:30 komen maar is om 14:38 al geweest.

Gewenste Oplossing:

Als het vandaag nog bezorgd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 juli 2017 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Soest,

Hartelijk dank voor uw bericht en mijn excuses dat we zo laat reageren. In uw bericht schrijft u dat u 11 juli jl. een pakket verwachtte, maar dat de bezorger voor het tijdvak kwam. Ik kan me voorstellen dat dit voor u erg onhandig was.

Onze tijdvakken zijn echter puur indicatief. Deze worden gebaseerd op bezorgtijden in eerdere weken. Hoe laat de bezorger echt bij u voor de deur staat is hierdoor onder andere afhankelijk van de dagelijkse hoeveelheid pakketjes van de bezorger en wat hij op de route tegenkomt. Hierdoor kan de bezorger eerder/later zijn. Hopelijk heeft u uw pakket alsnog in goede staat ontvangen!

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Shaggiemarco