Klacht: Pakket geleverd in de fietstas

op 21 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Elsendoorn, Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger onjuist heeft gehandeld en een pakket onbeheerd heeft achtergelaten. Dit absoluut is niet de bedoeling. De bezorging dient correct uitgevoerd te worden. Ik maak van dit gegeven dan ook graag een melding. Om de juiste persoon aan te kunnen spreken heb ik de betreffende barcode nodig. Zou u zo vriendelijk kunnen zijn deze aan te kunnen leveren. Aan de hand van deze melding wordt dit voorval besproken met de bezorger in kwestie, zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. Ik hoop van u te vernemen met de 3S-code. Mijn excuses voor het ongemak. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice of via Facebook of Twitter. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht DoryE

4 maanden geleden - Beste postnl, Wat fijn dat jullie het mijn eens zijn! Ik wil graag de 3s code sturen. Maar via deze link kom ik niet met jullie in contact. Ik klik op chatten maar er gebeurt niks. Dit had ik gisteren ook al geprobeert. Wellicht kan het op een andere manier? Via mail? Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet, D. Elsendoorn

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Elsendoorn, Bedankt voor uw reactie. U kunt de barcode gewoon via deze website doorgeven. Het is niet mogelijk om ons te e-mailen. Het spijt me dat het niet is gelukt om te chatten. Ik zie uw bericht graag nog tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Elsendoorn, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht DoryE

4 maanden geleden - Goededag, Ik willde het een en ander eerst uitzoeken. Ik vind het nogal link om zo n code openbaar op internet te doen. Mijn adres wordt dan zichtbaar. Vind ik niet zo fijn idee. Ik wil op een ander manier contakt met jullie.

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Elsendoorn, Hartelijk dank voor uw reactie. U kunt de 3S-code als reactie op dit bericht sturen en dan de optie aanvinken dat het als privébericht verstuurd wordt. Op die manier is uw reactie alleen zichtbaar voor ons en kan de klacht voor u aangemaakt worden. Mocht u op een andere manier contact met onze klantenservice op willen nemen, dan verwijs ik u graag naar de contactmogelijkheden via https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument. U kunt eerst een onderwerp selecteren, vervolgens worden dan onder aan de pagina de contactmogelijkheden weergegeven. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht DoryE

4 maanden geleden - Goededag, Die optie zie ik niet. Ik heb al aangeven dat chat functie niet werkt. Ik ben dus al op die site al geweest. Met vriendelijke groet, D. Elsendoorn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 februari 2018 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Elsendoorn,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb zojuist de chatfunctie gecontroleerd en ben hierbij niet tegen problemen aangelopen. Via deze link kunt u https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument/Pakketten/Probleem%20~2F%20Klacht/Overig onderaan kiezen voor ‘Chatten’. De stappen die volgen wijzen zich vanzelf.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 21 februari 2018 om 18:01 geantwoord

Ja hij doet het nu wel. Heb gechat met 1 van jullie medewerks. Daar werd gezecht dat ik eerder contact had moeten opnemen. Ja handig als chat niet werkt. We komen er niet uit. En mijn post verzend ik echt niet meer met postnl.

Alle klachten die gemeld zijn door DoryE